دومین دوره آزمون احراز صلاحیت مشاوران حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در یزد برگزار شد

یزدفردا "دومین دوره آزمون احراز صلاحیت مشاوران حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور به صورت همزمان با کشور به صورت سراسری در پارک علم و فناوری یزد برگزار شد.
نماینده اجرایی سازمان نظام صنفی رایانه ای استان یزد در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت:در این دوره 58 نفر از اعضای حقیقی سازمان در رشته های سخت افزارو زیرساخت، نرم افزارو پورتال، شبکه و اینترنت و مشاوره مدیریت و آموزش شرکت نمودند که نسبت شرکت کنندگان نسبت به سال گذشته از رشد 18 درصدی برخوردار بود.
مهدی لسان صدق خاطر نشان کرد:در کل کشور 635 نفر شرکت کننده حضور داشتند که استان یزد پس از تهران، خراسان رضوی و قم ، بیشترین آمار شرکت کننده دارا بود.
وی با اشاره به حضور نماینده سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور به عنوان ناظر برگزاری آزمون یادآور شد: سوالات آزمون به صورت مشترک به سراسر کشور ارسال شده و به صورت یکپارچه تصحیح اوراق و اعلام نتیجه اقدام می گردد.
وی افزود: پذیرفته شدگان ، مجوز مشاوره درجه 3 اخذ میکنند که بر اساس بخشنامه شورای عالی انفورماتیک و معاونت نظارت راهبردی ریاست جمهوری می توانند نسبت به عقد قرارداد همکاری و مشاوره با ارگانهای دولتی اقدام نمایند.
وی تصریح کرد: شرکت کنندگان می بایست نمره مبنای آزمون را احراز نمایند تا بعنوان مشاور انتخاب به فعالیت بپردازند.
لسان صدق، حضور فعالان فناوری اطلاعات یزد در دوره قبل را درخشان دانست و افزود: سال گذشته، ازمیان 49 نفر شرکت کننده، 29 نفر حائز شرایط قبولی شدند که نزدیک به شصت درصد را شامل می شود.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا